ضبط تلفن گویا IVR و منشی تلفن
صدای منشی گویا، ویترین کسب و کار شماست! برای شما چقد مهم است؟
بدون شک یک مرکز تلفن یا مرکز تماس با یک صدای خاص و خوب برای تلفن گویا تکمیل می شود. ما برای ضبط صدای تلفن گویا و منشی تلفن به شما کمک می کنیم.
بدون شک یک مرکز تلفن یا مرکز تماس با یک صدای خاص و خوب برای تلفن گویا تکمیل می شود. ما برای ضبط صدای تلفن گویا و منشی تلفن به شما کمک می کنیم.
سیستم های تلفن گویا برای مشاغل یک کانال ارتباطی اصلی بین مشتریان و مشاغل است. برای مثال در بسیاری از موارد، تبریک تلفنی اولین چیزی است که مشتری می شنود و اولین برداشت مهم از تجارت شما را ارائه می دهد.
صدای ضبط شده ضعیف و با کیفیت پایین برای سیستم تلفن گویا می تواند در تجربه تماس گیرنده تأثیر منفی بگذارد و باعث ناامیدی مشتری شود. سر و صدای پس زمینه، بازخورد میکروفون و آماتورهایی که خیلی سریع یا آهسته صحبت می کنند همه مشکلات عمده ای هستند که می توانند کیفیت ضبط را از بین ببرند.
مشکل دیگر در استفاده از کارمندان خود برای ضبط پیام های سیستم تلفن این است که بسیار کم اتفاق می افتد که هر شرکتی استعدادهای صوتی حرفه ای زیادی در اختیار داشته باشد. ممکن است مجموعه شما یک یا دو کارمند داشته باشد که صدای خوبی دارند، اما این بدان معنا نیست که آنها در واقع از نظر تلفظ به خوبی صحبت می کنند.
با ضبط صدای حرفه ای، شما گزینه های بسیار بیشتری برای ایجاد صدای کسب و کار خود دریافت می کنید. بنابراین صدا مناسب برای تلفن گویا خود را با کمک تیم حرفه ای تلینا بسازید.
برای سفارش ضبط صدا تلفن گویا، منشی تلفن، منشی گویا، صدای تلفن ویپ (IVR) و استعلام قیمت لطفا فرم مربوطه را تکمیل کنید.
پس از ارسال همکاران ما درخواست شما را بررسی می کنند و قیمت را بر اساس درخواست شما و نوع گوینده به شما اعلام می کنند.