ارسال پیام صوتی با استفاده از خطوط اختصاصی هم اکنون در دسترس شماست!

ارسال پیام صوتی

تلینا با همکاری شرکت انتقال داده های آسیا تک، تواسته برای اولین بار در ایران امکان ارسال پیام صوتی از طریق خطوط اختصاصی را فراهم آورد.این به این معنی است که از این به بعد کاربران استفاده کننده از سرویس ارسال پیام صوتی می توانند پیام های صوتی مد نظرشان را از طریق خطوط اختصاصی که در اختیارشان قرار می گیرد ارسال کنند تا زمانی که تلفن مخاطبین به صدا در می آید، آنها به راحتی فرد تماس گیرنده را شناسایی و با دقت بسیار زیادی به محتوای پیام گوش کنند. این خطوط از امکانات بسیار جالب و جذابی بهره می برند که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.

هم تماس بگیرید و هم پیام صوتی ارسال کنید

در خطوط اختصاصی که در اختیار مشتریان قرار می گیرد تمامی امکانات خطوط تلفن عادی از جمله تماس های ورودی و خروجی وجود دارد، یعنی استفاده کننده این خطوط چه یک فرد حقیقی و یا مجموعه ی حقوقی باشد، می تواند از این طریق تماس های تلفنی مد نظرش را انجام دهد و حتی مخاطبین نیز با آن شماره تماس حاصل کرده و امکان مکالمه با افراد را داشته باشند.در کنار امکان استفاده از این خطوط به عنوان خط تلفن دو طرفه، شما امکان ارسال پیام های صوتی انبوه را نیز دارید.

تحولی بزرگ در حوزه ی ارتباطات

یکی از مشکلاتی که تا قبل از ارائه ی خطوط اختصاصی ارسال پیام صوتی وجود داشت و کاربران استفاده کننده از سیستم های پیام صوتی نسبت به آن نقدهایی داشتند، ارسال پیام های صوتی با یک شماره ی عمومی و یکسان بود. این موضوع از این جهت اثر بخشی پیام را کم می کرد که تمامی مجموعه ها چه دولتی و چه خصوصی، فروشگاهی یا سازمانی برای انجام امور تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی و… از همان شماره ی عمومی استفاده می کردند. خوشبختانه در حال حاضر شرایطی میسر شده تا اگر از طریق با شخصی تماس گرفته می شود، او به راحتی متوجه شود تا این تماس از طرف بانک، دفتر بیمه یا هر مجموعه ای که با آن در ارتباط است، برقرار می شود و با دقت بسیار بیشتری به پیام ارسالی توجه خواهد شد.

تمامی فعالیت های تلفنی تان را از این طریق انجام دهید

با توجه به اینکه خطوط اختصاصی امکان برقراری تماس تلفنی دو طرفه و ارسال پیام صوتی را به صورت همزمان دارند و مشتریان نیز از طریق شناسایی شماره تماس ها اقدام به پاسخگویی تلفن می کنند، کاملا گویاست که به جای صرف زمان جهت برقراری تماس های تلفنی مختلف برای اطلاع رسانی ها، پیگیری ها، یادآوری ها و… می توانید از پیام صوتی استفاده کنید.

ویژگی های خطوط تلفن اینترنتی

  • قابلیت برقراری و دریافت تماس با هر شماره ای در هر نقطه از ایران و جهان
  • امکان انجام مکالمه توسط گوشی تلفن همراه به کمک اپلیکیشن اختصاصی
  • مکالمه ی بسیار با کیفیت بین تمامی اپراتور ها
  • امکان تخصیص هر تعداد خط تلفن در یک مکان به درخواست مشتری
  • هزینه مکالمه با تعرفه ی بسیار ارزان بین مشترکین آسیاتک در هر کجای کشور
  • تعرفه بسیار اقتصادی و پایین تر از تعرفه ی مخابرات
  • امکان ارائه خدمات متنوع مبتنی بر IP و قابلیت های IVR as Service
  • قابلیت جا به جایی خطوط بدون هیچ گونه وابستگی به مکان خاص

شرایط استفاده از خطوط اختصاصی

کاربران می توانند به سه شکل مختلف از خطوط اختصاصی استفاده کنند که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.

 فقط ارسال پیام

در صورتی که فقط تمایل به استفاده از خطوط اختصاصی برای ارسال پیام های صوتی را داشته باشید، می توانید با سفارش خط دلخواه اقدام به ارسال پیام بصورت صوتی در مقیاس انبوه کنید. تعداد خطوط اختصاصی که از سمت کاربر سفارش داده می شود هیچ گونه محدودتی ندارد.

ارسال پیام و برقراری تماس تلفنی بصورت همزمان

در صورتی که تمایل دارید تا بصورت همزمان از قابلیت تماس و ارسال پیام صوتی استفاده کنید می توانید مشابه با حالت قبل از طریق سفارش خط اختصاصی مورد نظر و انجام مراحل از هر دو امکان استفاده ی خوبی را داشته باشید.

فقط خط تلفن

شاید به هر علتی نیاز شما به گونه ایست که فقط به دنبال استفاده از خطوط تلفن برای برقراری تماس دو طرفه باشید یا از خطوط اختصاصی در جای دیگری برای ارسال پیام استفاده می کنید و تمایل دارید همزمان خط تلفنی با امکانات گفته شده را در بخش دیگری از کارتان مورد استفاده قرار دهید. در هر صورت چندان تفاوتی نمی کند، ما امکان واگذاری خطوط تلفن را به هر صورت فراهم آورده ایم. در این حالت فقط خط مورد نظر شما سفارش داده شده و با انجام مراحل می توانید از خط تلفن اینترنتی نیز استفاده داشته باشید.

نیاز به مشاوره دارید؟

همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

علی هوشمند مقدم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    همین الان فرم زیر را پر کنید ...

    اگر تمایل دارید دموی نرم افزار را برایتان ارسال کنیم.