صدای مشتری

منتظر شنیدن صدای شما هستیم

بی‌تردید، ارایه سرویس با بهترین کیفیت ممکن و تامین رضایت مشتریان همواره یکی از مهم‌ترین ارکان فعالیت تلینا بوده است و همواره تلاش همه جانبه‌ای برای تحقق بخشیدن به این هدف صورت گرفته است.

مفتخریم که در سایه همراهی همیشگی مشتریان گران‌قدر خود توانسته‌ایم، به این هدف بزرگ دست یابیم. سامانه صدای مشتریان تلینا، مجرایی برای گفت‌وگو با مشتریان و شنیدن نیازها، علاقه‌مندی‌ها، پیشنهادها، انتقادها، شکایات و خواسته‌های آنان است.

هدف از راه‌اندازی این سامانه دست‌یابی به روشی استاندارد و نهادینه برای تعامل پایدار با مشتریان و معرفی راهکاری سریع و آسان برای پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و نیازهای ایشان است.

  • ۲ + ۱۳ =