آموزش

تکنولوژی ویپ در تلفن اینترنتی
آموزش

تلفن اینترنتی شاتل بهتر است یا آسیاتک؟

تلفن اینترنتی یا VoIP به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از اینترنت به جای خطوط تلفن ثابت، تماس بگیرند. در ایران، شرکت‌های شاتل و آسیاتک به عنوان دو ارائه‌دهنده برجسته خدمات تلفن اینترنتی شناخته می‌شوند. در ادامه، ویژگی‌های این دو شرکت را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد.

ادامه مطلب »
آسیاتل
آموزش

آموزش دایورت خط اینترنتی آسیاتک

اگر شما مالک خط تلفن آسیاتک هستید شاید به دلایلی از جمله عدم آماده بودن سرور، قطع اینترنت یا … نیاز به انتقال مکالمات بدون نیاز به اینترنت داشته باشید. برای این منظور همراه ما باشید. تعرفه انتقال خط و دایورت تلفن آسیاتک (سیپ ترانک آسیاتل) تعرفه انتقال خط تلفن

ادامه مطلب »
پنل تلفن ثابت پیشگامان
آموزش

آموزش شارژ سریع و خرید بسته مکالمه خط تلفن پیشگامان

پیشگامان به عنوان یکی از اپراتورهای تلفن ثابت در کشور شماره تلفن ویپ با سرشماره 9109 واگذار می نماید. لازم است بدانید بصورت پیشفرض خط تلفن ثابت پیشگامان اعتباری و بصورت پیش پرداخت می باشد. بدین معنی که ابتدا شما بایستی بسته مکالمه تهیه نمایید و سپس امکان مکالمه خواهید

ادامه مطلب »
استفاده از خط تلفن اینترنتی حتی در گوشی موبایل خود
آموزش

چه مدارکی برای خرید خط تلفن اینترنتی مورد نیاز است؟

بسیار خرسندیم از اینکه تصمیم گرفته اید تا مدیریت ارتباطات خود را مطابق با تکنولوژی روز پیش ببرید. در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که برای خرید خط تلفن اینترنتی چه مدارکی را باید آماده کنید؟ خطوط حقیقی یا حقوقی؟ برای خرید خط تلفن اینترنتی در

ادامه مطلب »
هک تلفن ویپ VoIP
آموزش

آنچه باید از هک سیستم تلفنی ویپ VoIP بدانید

امروزه بسیاری از اخبارهای حملات سایبری از تمامی منابع سازمان ها، شرکت های کوچک و اطلاعات شخصی افراد در دسترس هکر هستند به گوشمان می رسد. در این مقاله امروز می خواهیم درباره انواع حملات هک تلفن ویپ VoIP، روش های پیشگیری از حملات سایبری تمامی منابع سازمان، شرکت های

ادامه مطلب »
حل مشکل سیپ ترانک
آموزش

حل مشکل سیپ ترانک آسیاتک در مرکز تلفن استریسک، ایزابل و سیموتل

اخیرا شرکت آسیاتک (آسیاتل) تغییراتی در رویه سرویس دهی در تلفن ثابت خود داده است که بدلیل اطلاع رسانی ضعیف تعدادی از مشترکین دچار مشکل شدند. ازین رو برآن شدیم تا مطلبی کوتاه در خصوص حل این مشکل ارسال کنیم. برای حل مشکل سیپ ترانک آسیاتک در مرکز تلفن های

ادامه مطلب »
سیپ ترانک مخابرات
آموزش

آموزش کانفیگ سیپ ترانک مخابرات با مرکز تلفن ویپ

در این مطلب نحوه کانفیگ و تنظیمات سیپ ترانک (SIP Trunk) مخابرات را در مرکز تلفن ویپ مانند الستیکس، ایزابل، استریسک، فری پی بی ایکس، مرکز تماس نسیم و … آموزش می دهیم. شرکت مخابرات ایران پس از واگذاری خطوط خود بصورت E1 و با ورود سوئیچ های نسل جدید

ادامه مطلب »
سیپ ترانک و هاستد پی بی ایکس
آموزش

آموزش راه اندازی سیپ ترانک پیشگامان با مرکز تلفن ویپ

برای آموزش راه اندازی سیپ ترانک پیشگامان همراه ما باشید. سرویس تلفن ثابت شرکت پیشگامان از سال 1398 شروع به واگذاری شد و بدین ترتیب سیپ ترانک و سیپ یوزر پیشگامان به متقاضیان واگذار می شود. شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات به منظور ارائه خدمات نوین به مشترکین خود، اقدام به

ادامه مطلب »
سیپ ترانک شاتل
آموزش

آموزش کانفیگ سیپ ترانک شاتل با مرکز تلفن

سرویس تلفن ثابت شاتل چیست؟ تلفن سازمانی با هدف بهبود کیفیت تماس‌ها و کاهش هزینه‌های سازمان در اختیار کسب و کارها قرار گرفته است. این راهکار که بر بستر شبکه سیپ ترانک شاتل (SIP-Trunk) ارایه می‌شود امکان ارایه در هر موقعیت مکانی را داراست. حتی در جاهایی که خطوط تلفن معمولی

ادامه مطلب »
آسیاتل
آموزش

آموزش کانفیگ سیپ ترانک آسیاتک با مرکز تلفن

 آسیاتل چیست؟ سرویس آسیاتل راهکار تلفن ثابت آسیاتک است که از طریق سیپ ترانک یا سیپ یوزر برای کاربران این امکان را فراهم می آورد که تمامی ارتباطات تلفنی خود را بر روی بستر اینترنت و با پروتکل VoIP برقرار کنند و با هر شماره تلفنی در ایران و جهان

ادامه مطلب »