راهکارهای تلینا برای ارائه دهندگان دفتر کار مجازی

دفتر کار مجازی

آنطور که در تعریف ویکی پدیا آمده است: دفتر کار مجازی به انگلیسی virtual office به مشتریان خود در ازای دریافت مبلغی خدمات ارتباطی و نشانی پستی، بدون واگذاری فضای اداری فیزیکی، عرضه می‌کند. دفتر کار مجازی با «سوئیت‌های اداری» تفاوت دارد. سوئیت اداری فضایی فیزیکی و یا اتاق کنفرانس در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.
دفتر کار مجازی بیشتر برای کسب و کارهای خُرد، نوپا و خانگی به کار می‌رود البته مشتریانی که دارای حجم تماس انبوه هم هستند میتوانند از مزایای مرکز تماس این دفاتر استفاده کنند.
دفتر کار مجازی سرویسی است که به کسب و کارها خدماتی همچون: اطلاعات آدرس و نشانی به همراه خدمات سیستم مرکز تلفن و شماره تماس واقعی جهت ارتباط با مشتریان را ارائه می دهد و این در حالی است که این مجموعه ها امکانات و بودجه ی لازم برای راه اندازی این امکانات را به طور مستقل ندارند و یا به دلیل ارائه خدمات غیر حضوری، نیازی به صرف هزینه های اینچنینی وجود ندارد.

دفاتر کار مجازی خدمات متنوعی ارائه می دهند که از جمله آنها می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

منشی تلفنی مجازی

امروزه برای در اختیار گرفتن نیروی مجرب و کار آزموده می بایست هزینه های زیادی صرف گردد. از چالش های مربوط به جذب نیرو گرفته تا انجام پروسه آموزش و مسائل مربوط به حقوق و بیمه و … همه این ها برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط که واحد منابع انسانی ندارند و برای جذب نیرو با چالش های عدیده ای روبرو هستند تا حدودی دشوار است.
امروزه شرکت های ارائه دهنده خدمات دفتر کار مجازی با جذب نیروهای متخصص و آموزش آنها، پاسخگوی تماس های تلفنی مشتریان کسب و کارها باشند و تمامی این ها با صرف هزینه ناچیزی انجام می گردد.

خدمات مرکز تماس

ارائه خدمات مرکز تماس، همچون: تلفن گویا، صف های تماس، ضبط مکالمات، گزارشات تماس ها، آوای انتظار، ارتباط از طریق اپلیکیشن و … از جمله امکانات دفاتر کار مجازی به شمار می رود. دفتر کار مجازی می تواند با صرف هزینه ی محدود، تمامی این قابلیت ها را برای مجموعه ها به همراه بیاورد.
تلفن گویا امکانیست که به کسب و کارها کمک می کند تا با انجام تنظیمات مشخص، روند پاسخگویی و هدایت مشتریان را تعریف کنند. داشتن تلفن گویا برای کسب و کارها علاوه بر راهنمایی هر چه بیشتر مشتریان، می تواند به ارائه تصویر بهتر از شرکت شما نیز کمک کند.
شماره تلفن ابری
خطوط تلفنی که پیش تر مورد استفاده قرار می گرفت، وابسته به مکان و سخت افزارهای مورد استفاده از جمله سیم و گوشی تلفن بود. به همین خاطر محدودیت های بسیاری را به صاحبان کسب و کارها تحمیل می کرد. امروزه با توجه به گسترش زیر ساخت ها و ارائه فناوری های جدید، خطوط نسل جدید تلفن دیگر آن محدودیت های قبلی را ندارند و با امکانات و قابلیت های بسیاری می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. خطوط تلفن اینترنتی یا سیپ فون ها به راحتی و از طریق قرار گرفتن در فضای ابری مورد استفاده قرار می گیرند. از دیگر قابلیت های این خطوط می توان به برقراری حجم زیادی از تماس ها از طریق یک شماره اشاره کرد.

دفاتر کار مجازی مناسب کسب و کارهای نوپا و مجموع

دفتر کار مجازی برای کسب و کارهای نوپا و استارت آپ ها کارایی به سزایی دارد. نا گفته نماند که بسیاری از مشاغل که حجم کار گسترده ای دارند به منظور برون سپاری تماس هایشان علاقه مند به استفاده از خدمات دفاتر کار مجازی هستند. البته گفتن این موضوع هم مهم است که دفتر کار مجازی با دفاتر کار اشتراکی یا سوئیت های اداری، تفاوت های بسیاری دارد. به این خاطر که در دفاتر کار اشتارکی یا سوئیت های اداری، فضایی واقعی برای برگزاری جلسات، کنفرانس، یا انجام امور اداری بصورت موقت وجود دارد اما در دفتر کار مجازی، تمام خدمات صرفا از طریق پنل تحت وب و سرویس های نرم افزاری انجام میپذیرد.

تلینا به عنوان اولین ارائه دهنده تخصصی سرویس های مخابراتی نسل جدید از جمله سیپ ترانک، سیپ یوزر، مرکز تلفن ابری و خدمات متنوع دیگر، امکان ارائه خدمات صفر تا صدی سرویس ها و زیرساخت های نرم افزاری به وجود آورده است. مجموعه هایی که در موضوع خدمات دفتر کار مجازی مشغول به فعالیت هستند، می توانند با داشتن مرکز تلفن ابری بر حسب نیاز مشتریان به ارائه سرویس تلفن گویا بپردازند. واگذاری خطوط تلفن اینترنتی به هر میزان و هر تعداد نیز از جمله خدمات منحصر به فرد تلینا است که امکان ارائه خط اینترنتی با ثبت سند مالکیت سازمان تنظیم مقررات را به همراه می آورد.

نیاز به مشاوره دارید؟

همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

علی هوشمند مقدم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    همین الان فرم زیر را پر کنید ...

    اگر تمایل دارید دموی نرم افزار را برایتان ارسال کنیم.