گروه شرکتهای شاتل (گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل)، بزرگترین مجموعهی فعال در حوزهی ارایهی خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است که توانسته است طی سالهای فعالیت خود، خدمات کارسازی را در این حوزه به مشتریان سراسر کشور ارایه کند. شاتل اولین ارایهکنندهی خدمات +ADSL2 در کشور است.
گروه شرکتهای شاتل با بیش از ۱۳۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص، با گسترش دامنهی توزیع خدمات خود در استانهای مختلف از طریق نزدیک به ۴۰۰ دفتر نمایندگی، یک هزار عامل فروش و بیش از ۲۵۰۰ نفر نیروی انسـانی توانسته است سراسر کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد و بزرگترین سهم از مشتریان بازار اینترنت و خدمات تکمیلی آن در کشور را بهویژه در حوزهی ارایهی خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 به خویش اختصاص دهد.
شاتل، خدمات تلفن خود را در سراسر کشور ارایه میکند. شما میتوانید بسته به نیازها و موقعیت مکانی خود از راهکارهای ویژه خدمات تلفن برای مکالمه تلفنی بهرهمند شوید. با اختصاص شماره تلفن به مشتریان، این خدمات را به یکی از شیوههای زیر ارایه میکند:
تلفن سازمانی با هدف بهبود کیفیت تماسها و کاهش هزینههای سازمان در اختیار کسب و کارها قرار گرفته است.
این راهکار که بر بستر شبکه سیپ ترانک شاتل (SIP-Trunk) ارایه میشود امکان ارایه در هر موقعیت مکانی را داراست. حتی در جاهایی که خطوط تلفن معمولی غیرقابل ارایه باشند.
حق امتیاز این خطوط بسیار ارزانتر و تعرفه مکالمهی آنها نیز کمتر از تعرفه دیگر ارایهکنندگان خدمات تلفن ثابت است. ضمن آنکه در صورت تغییر آدرس کسب و کار شماره تلفنهای خریداری شده همچنان در مالکیت آن کسب و کار باقی میماند.
در کنار همه این مزایا، استفاده از راهکار تلفن ثابت سازمانی، امکان بهرهمندی از دیگر راهکارهای جامع را برای سازمانها فراهم میکند.
این اپراتور با حذف مراحل اداری و کوتاه کردن فرآیند پیادهسازی، این راهکار را در کوتاهترین زمان ممکن برای کسب و کارها عملیاتی میکند.
شاتل با سرشماره ۹۱۰۰ و ۹۱۳۲ در کشور تلفن ارائه مینماید.