بلاگ

تلفن ثابت شاتل

در بلاگ ۱۳۹۸/۰۳/۰۳

شاتل

درباره شاتل

گروه شرکت‌های شاتل (گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل)، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است که توانسته است طی سال‌های فعالیت خود، خدمات کارسازی را در این حوزه به مشتریان سراسر کشور ارایه کند. شاتل اولین ارایه‌کننده‌ی خدمات +ADSL2 و تلفن ثابت در کشور است.
گروه شرکت‌های شاتل با بیش از ۱۳۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص، با گسترش دامنه­‌ی توزیع خدمات خود در استان­‌های مختلف از طریق نزدیک به ۴۰۰ دفتر نمایندگی، یک هزار عامل فروش و بیش از ۲۵۰۰ نفر نیروی انسـانی توانسته است سراسر کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد و بزرگ‌ترین سهم از مشتریان بازار اینترنت و خدمات تکمیلی آن در کشور را به‌ویژه در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 به خویش اختصاص دهد.

شاتل تاک چیست؟

شاتل، خدمات تلفن خود را در سراسر کشور ارایه می‌کند. شما می‌توانید بسته به نیازها و موقعیت مکانی خود از راهکارهای ویژه خدمات تلفن شاتل برای مکالمه تلفنی بهره‌مند شوید. با اختصاص شماره تلفن به مشتریان، این خدمات را به یکی از شیوه‌های زیر ارایه می‌کند:

  • ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها
    این خدمات که راهکار تلفن ویژه برج‌ها و مجتمع‌هاست، از طریق سیم مسی و بر روی گوشی‌های تلفن‌ معمول و رایج در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
  • با استفاده از IP-Phone
    راه‌کار تلفن ثابت با استفاده از IP-Phone برای مشترکین فعلی شاتل و بر بستر اینترنت، بر روی دستگاه IP-Phone ارایه می‌شود.
  • از طریق نصب دستگاه ATA در مسیر اینترنت
    مشترکین شاتل می‌توانند با استفاده از یک دستگاه ATA و یک دستگاه تلفن معمولی از تمام ویژگی‌های خدمات نسل جدید تلفن شاتل بهره‌مند شوند.
  • با استفاده از دستگاه مودم IAD
    برای مشترکین شاتل روش دیگری هم برای استفاده از خدمات تلفن ثابت وجود دارد و آن استفاده از یک دستگاه IAD است که با نصب آن هم‌زمان می‌توان از خدمات تلفن ثابت و اینترنت برخوردار شد.
  • بر روی تلفن هوشمند
    در این روش کاربران اینترنت پرسرعت شاتل می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن ShatelTalk و با یک شماره اختصاصی بر روی تلفن هوش‌مند خود مکالمات تلفنی را بر بستر اینترنت شاتل و با ویژگی‌های منحصر به‌فرد انجام دهند.

سیپ ترانک شاتل

تلفن سازمانی با هدف بهبود کیفیت تماس‌ها و کاهش هزینه‌های سازمان در اختیار کسب و کارها قرار گرفته است.

این راهکار که بر بستر شبکه (SIP-Trunk) ارایه می‌شود امکان ارایه در هر موقعیت مکانی را داراست. حتا در جاهایی که خطوط تلفن معمولی غیرقابل ارایه باشند.

حق امتیاز این خطوط بسیار ارزان‌تر و تعرفه مکالمه‌ی آن‌ها نیز کم‌تر از تعرفه دیگر ارایه‌کنندگان خدمات تلفن ثابت است. ضمن آن‌که در صورت تغییر آدرس کسب و کار شماره تلفن‌های خریداری شده همچنان در مالکیت آن کسب و کار باقی می‌ماند.

در کنار همه این مزایا، استفاده از راهکار تلفن ثابت سازمانی شاتل، امکان بهره‌مندی از دیگر راهکارهای جامع شاتل را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند.

شاتل با حذف مراحل اداری و کوتاه کردن فرآیند پیاده‌سازی، این راهکار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای کسب و کارها عملیاتی می‌کند.

سرشماره تلفن شاتل

شاتل با سرشماره ۹۱۰۰ و ۹۱۳۲ در کشور تلفن ارائه می‌نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *