چطور مسیریابی تماس ها به ارتقا اعتبار و اعتماد به کسب کار کوچک کمک می کند؟

چطور مسیریابی تماس ها به ارتقا اعتبار و اعتماد به کسب کار کوچک کمک می کند؟

قابلیت مسیریابی تماس ها در یک شرکت کوچک، که رقابت با کمپانی های بزرگ کاری همراه با استرس خواهد بود، راه کاری کاربردی برای ایجاد فرصت یرای آنهاست تا یتوانند قابلیت های خود را به اثبات برسانند، زیرا شرکت‌های بزرگ از منابع انسانی گرفته تا سرمایه های لازم و همینطور از محبوبیت برند های شناخته شده خود و صدها مزیت دیگر بهره مند هستند، به همین خاطر مشتریان به صورت

در این مقاله به چه چیزی می پردازیم؟

در این مقاله به بررسی‌های ویژگی‌های متعدد مسیریابی تماس‌ها در سیستم تلفن VoIP می‌پردازیم و تاثیر آن‌ها بر کسب‌ و کارهای کوچک را بررسی می‌کنیم.

این مطالب برای چه افرادی مناسب است؟

اعتماد مشتریان به کسب‌ کارهای بزرگ زودتر اتفاق می افتد و حتی در بسیاری از زمان ها مشتریان حاضراند، هزینه بیشتری را در قبال خدمات دریافتی بپردازند، تا صرفا از شرکت‌های سرشناس و بزرگ سرویس بگیرند، مساله قابل توجه این است، که چگونه کسب و‌ کار شما دارای وجهه ای زمینه ساز برای اعتماد مشتریان به شما و سرویس هایتان باشد تا شرکت شما بزرگ‌تر و حرفه‌ای تر به نظر رسد.

راه حل ارائه شده برای ایجاد اعتماد بیشتر مشتریان به شرکت های کوچک چیست؟

راهکاری ساده وجود دارد، تا در مقابل مشتریان خود حرفه ای تر از چیزی که از شما متصور هستند به نظر برسید، تا فرصت این را داشته باشید که قابلیت و توانایی های خودتان را به اثبات برسانید.

شما می توانید با استفاده از راه اندازی مرکز تماس بر بستر تکنولوژیVoIP و بهره مندی از امکانات ویپ که در آن به وفور برای سهولت و اعتبار بخشیدن به کسب کار شما وجود دارد اقدامی مثبت کنید.

از امکانات این تکنولوژی در کسب وکار کوچک به چه چیزی می توان اشاره کرد؟

یکی از امکانات این تکنولوژی، مسیریابی تماس های موجود در سازمان شماست، که مدیریت و پاسخگویی شما را به تماس‌های ورودی به شرکت و سازمان را بهبود بخشیده و ظاهری حرفه‌ای به کسب‌وکار شما خواهد داد.

سیستم مسیریابی تماس‌ها چگونه به حرفه‌ای‌تر شدن کسب‌ وکارهای کوچک کمک می‌کند؟

در تکنولوژی ویپ امکاناتی وجود دارد که شما هنگام بهره مندی از آن امکانات که در ادامه به بررسی برخی از آنها خواهیم پرداخت، سبب خواهید شد تا اعتبار سازمان شما افزایش یابد.

چطور مسیریابی تماس ها به ارتقا اعتبار و اعتماد به کسب کار کوچک کمک می کند؟

داشتن خط تلفن مجازی با قابلیت مسیریابی تماس

یکی از مهم‌ترین و کاربردی ترین نیازهای هر کسب و کاری، مجهز بودن و استفاده از سیستم خطوط مجازی می باشد. در واقع خطوط تلفن مجازی، مرکز تلفنی VoIP مبتنی بر (Cloud) ابر است، که با امکانات متعددی را برای کسب‌ و کارها همراه خواهد بود. مهم‌ترین مزیت سیستم‌های تلفنی مجازی این است که شما بدون احساس نیاز به خطوط تلفن‌ بیشتر یا نصب سیم و خرید تجهیزات اضافی و سرور، خط تلفن شرکتی دریافت خواهید کرد. این بدان معناست که به دلیل عهده دار بودن شرکت های ارائه دهنده سرویس VoIP شما دیگر مسئولیت نگهداری و به‌روزرسانی سیستم بر عهده نخواهید داشت. امکان برای شما فراهم خواهد شد؛ تا بدون کم ترین دغدغه، تمام تمرکزتان را بر روی ارائه خدمات سازمان خود قرار دهید.

بهره مندی از مسیریابی تماس های ورودی در ساعات غیرکاری

ممکن است در بسیاری از شرکت های کوچک زیر ساخت‌های لازم برای پاسخگویی به تماس‌هایی که پس از ساعات کاری دریافت می‌کنند را نداشته باشند. اما با استفاده از قابلیت مسیریابی تلفن‌های موجود در سازمان تان می‌توانید، بین ساعات کاری و غیر کاری تمایز قائل شوید و قوانین متفاوتی را برای مسیریابی تماس برای هر شیفت تنظیم کنید؛ تا تماس‌های خارج از ساعات کاری از دست نرود.

به عنوان مثال در روز های تعطیل، می‌توانید تماس‌های ورودی سازمان خود را مستقیما به صندوق صوتی و یا اپراتور های خودتان در هر جا و هر مکانی وصل کنید که حتی تلفن همراه آنها زنگ بخورد، و یا فقط با پیامی از پیش ضبط شده به صورت خودکار اطلاعات مفید مانند ساعت کار، آدرس و غیره را به متقاضیان خود اعلام کنید.

امکان داشتن افزودن شماره داخلی به تعداد نامحدود

هنگام استفاده شما از مرکز تماسVoIP تعداد خطوط تلفن شما مهم نخواهد بود و می‌توانید بدون پرداخت هزینه های اضافی، تنها با بهره گیری از خدمات ویپ به تعداد کارمندان خود، داخلی اضافه کنید؛ به طوریکه که تماس‌های ورودی به سازمان شما از دست نخواهد رفت و این تماس ها در کم ترین زمان ممکن به واحد مربوطه ارتباط داده خواهد شد.

 

امکان استفاده از قابلیت پاسخگویی خودکار تماس‌ها در سازمان شما

با بهره گیری از قابلیت پاسخگویی خودکار به تماس های ورودی خود، سبب خواهد شد تا مسیریابی تماس‌های سازمانی شما را بهبود یابد، بدین معنا که فرآیند پاسخگوی خودکار، به مشتریان شما صدا ضبط شده‌ای می باشد؛ تا زمانیکه با سازمانی تماس برقرار می کنید خواهید شنید.

فرآیند پاسخگویی خودکار تماس ها به چه صورتی خواهد بود؟

شامل منوی صوتی قابل تنظیم می باشد، که به برای مثال، برای اتصال به واحد فروش کلید 1 را فشار دهید و …) که تماس‌ها را به واحد مربوطه هدایت کرده و زمان انتظار تماس را کاهش می‌دهد.

قابلیت پاسخگویی خودکار به تماس ها چه کمکی به کسب و کار های کوچک می کند؟

این قابلیت به کسب ‌و کارهای کوچک و استارتاپ‌ های موجود این امکان را خواهد داد، تا پاسخگویی خودکار را جایگزین اپراتور و منشی سازمان کنند و علاوه بر افزایش سرعت در روند پاسخگویی به تماس‌ها، وجهه ای حرفه‌ای تر به کسب ‌و کار خود ببخشند.

نیاز به مشاوره دارید؟

همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

فاطمه پیران

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    همین الان فرم زیر را پر کنید ...

    اگر تمایل دارید دموی نرم افزار را برایتان ارسال کنیم.