برون سپاری مرکز تماس و راه اندازی کال سنتر

اغلب شرکت های بزرگ و کوچک، برای رشد بیشتر با کاهش هزینه های دستمزد، بیمه و هزینه های اضافی، به برون سپاری مرکز تماس روی آورده اند. همچنین با حرکت به سمت برون سپاری از مزایایی مانند کاهش هزینه های کارفرمایی، استفاده از نیروهای کار بیشتر، دسترسی به متخصصان صنعت و افزایش انعطاف پذیری برخوردار می شوند.

خدمات تلینا

 تجربه های کارمندان با تلفن گویا
تماس در لحظه
0 +
تماس ورودی روزانه
0 +
تماس خروجی روزانه
0 +
کارشناس آنلاین
0 +

چرا برون سپاری و راه اندازی مرکز تماس را با تلینا انجام دهم؟

تلاش برای ایجاد و حفظ رضایت مخاطبان

همه افراد برای ما مشتری ویژه هستند. ما انتقادات و پیشنهادات را مطالعه می کنیم و به طور منظم جلسات گزارش پیشرفت با تیم این مجموعه داریم.

حضور یک تیم کارآزموده

در این مجموعه یک تیم دوستانه و حرفه ای حضور دارد و ما می توانیم بهترین خدمات را در سریع ترین زمان ارایه دهیم.

انتخاب آزادانه برای گرفتن بهترین تصمیم

ما یک پیشنهاد صادقانه به شما ارائه می دهیم و برای به دست آوردن اعتماد شما و بهبود استانداردهای شغلی تان، آماده ارائه خدمات به مدت دو هفته به صورت آزمایشی هستیم.

دریافت نتایج مثبت مداوم

همراه با نمایندگان با تجربه ما به سطح بالایی از تخصص لازم برای ارائه خدمات و حل چالش ها به طور مؤثر دست پیدا خواهید کرد.

 

کاهش هزینه ها

استفاده از خدمات ما منجر به صرفه جویی در مخارج خواهد شد و شما از بالاتر شدن سود خود لذت خواهید برد.

ارایه منابع نامحدود

استفاده از خدمات ما منابع لازم و نامحدود را برای انجام فعالیتهای مختلف برای شما فراهم می کند.

 

درخواست مشاوره و خرید

جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خرید، فرم روبرو را تکمیل نمایید.

همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.