برون سپاری مرکز تماس و راه اندازی کال سنتر
اغلب شرکت های بزرگ و کوچک، برای رشد بیشتر با کاهش هزینه های دستمزد، بیمه و هزینه های اضافی، به برون سپاری مرکز تماس روی آورده اند. همچنین با حرکت به سمت برون سپاری از مزایایی مانند کاهش هزینه های کارفرمایی، استفاده از نیروهای کار بیشتر، دسترسی به متخصصان صنعت و افزایش انعطاف پذیری برخوردار می شوند.
خدمات تلینا
- خدمات تماس خروجی از جمله بازاریابی تلفنی، فروش تلفنی، پیگیری نیازهای مشتریان
- خدمات تماس ورودی و پشتیبانی از جمله پاسخگویی آنلاین، دریافت سفارشات، پاسخگویی مستقیم تلفنی
- خدمات نوشتاری از جمله پاسخگویی به ایمیل ها، چت آنلاین، پرکردن فرم ها و ...
- خدمات رضایت سنجی و هپی کال، جلب رضایت، صدای مشتری، انتقادات و پیشنهادات