چگونه بدون نیاز به اینترنت خاص از تلفن ثابت اینترنتی استفاده کنم؟

تلفن ثابت اینترنتی

در صورت آشنایی نسبی با شرایط واگذاری خطوط تلفن ثابت اینترنتی از سوی اپراتورها، پی برده اید که برای در اختیار داشتن و استفاده از این نوع خطوط میبایست حتما از شبکه داخلی و اینترنت هر یک از اپراتورها استفاده شود. در رابطه با این سیاست گذاری تفاوت چندانی میان استفاده از نوع خطوط وجود ندارد و هر یک استفاده کنندگان خانگی، فروشگاهی، تجاری و سازمانی برای بهره مندی از خدمات تلفن ثابت اینترنتی بایستی به این شکل عمل کنند.

برای داشتن اینترنت اپراتورها استفاده از چه سرویس هایی پیشنهاد می شود؟

همانطور که می دانید خطوط تلفن ثابت اینترنتی به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول سیپ یوزر یا خطوط خانگی و فروشگاهی که قابلیت برقراری یک تماس همزمان را دارند. دسته دوم خطوط تجاری یا سیپ ترانک که قابلیت برقرای چندین و چند تماس همزمان را دارند.

برای استفاده از خطوط سیپ یوزر داشتن هر یک از سرویس های ADSL، TD_LTE یا اینترنت بیسیم کارایی دارد. اما برای استفاده از خطوط سیپ ترانک استفاده از سرویس اینترنت به میزان تماس در لحظه وابستگی دارد. به عنوان مثال در صورتی که تعداد 6 تماس همزمان در نظر باشد، استفاده از سرویس TD_LTE با پوشش دهی مناسب آنتن امکان پذیر است اما در صورتی که تعداد بیشتر از 6 تماس همزمان در نظر گرفته باشید بهترین پیشنهاد استفاده از سرویس وایرلس است.

چگونه بدون وابستگی به اینترنت اپراتور خاص از تلفن ثابت اینترنتی استفاده کنم؟

بسیاری از مدیران کسب وکارها و یا استارت آپ ها این پرسش را مطرح می کنند که در مکان فعلی ما فقط شرکت مخابرات امکان ارائه سرویس دارد و یا پیشتر از مجموعه خاصی اینترنت دریافت کرده اند که امکان تغییر آن را به هر علت ندارند. در اینجا ما برای این دسته از مدیران راه حل بسیار مناسبی ارائه میکنیم که تمام نیازهای آن ها را پوشش می دهد.

با استفاده از مرکز تلفن ابری تلینا وابستگی به اینترنت را از بین ببرید

با سرویس مرکز تلفن ابری تلینا و از هر بستر اینترنتی از خدمات تلفن ثابت استفاده کنید. اما برای توضیح این موضوع در ابتدا نیاز است تا شیوه کارکرد این سیستم را به شما توضیح دهیم.

مرکز تلفن تلینا بر روی سرورهای ابری و با استفاده از ظرفیت های موجود در دیتاسنترهای کشور راه اندازی و در اختیار مشترکین قرار می گیرد. راه اندازی سیستم مرکز تلفن بر روی این سرورها و فعال سازی خطوط تلفن مورد نیاز مشترکین بر روی سیستم مرکز تلفن به مشترکین این امکان را می دهد تا به عنوان کاربران استفاده کننده خدمات و با هر اینترنتی به سامانه متصل شده و از امکانات آن استفاده کنند.

چه نیازی به راه اندازی مرکز تلفن وجود دارد؟

سیستم مرکز تلفن در اینجا همانند یک مرکز مخابراتی با مقیاس کوچک برای شما عمل می کند و تمامی تماس های ورودی و خروجی را به طور دقیق پردازش و قابل استفاده می نماید. به بیان دیگر می توان گفت در اینجا هم نیاز به اینترنت اپراتور وجود دارد اما به دلیل راه اندازی سیستم مرکز تلفن روی سرورهای ابری که اینترنت اپراتورها مختلف را تامین می کنند، وابستگی مشترکین به اینترنت خاص از بین می رود.

استفاده از اپلیکیشن موبایل با استفاده از اینترنت همراه در این روش چگونه است؟

یکی دیگر از سوالات پرتکرار در خصوص استفاده از خطوط اینترنتی استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه بدون وابستگی به اینترنت است. همانطور که می دانید در صورتی که قصد استفاده از خطوط تلفن ثابت اینترنتی بدون مرکز تلفن را داشته باشید به اینترنت اپراتور ارائه دهنده سرویس وابستگی دارید. حتی در صورت استفاده از اپلیکیشن های موبایل نظیر شاتل تاک یا آسیاتل هم این وابستگی وجود دارد. پس در صورتی که بخواهید با اینترنت همراه مانند ایرانسل و همراه اول به مکالمه بپردازید این امر میسر نخواهد شد.

اما استفاده کنندگان از مرکز  تلفن ابری تلینا در هر موقعیتی و با استفاده از هر اینترنتی امکان استفاده از اپلیکشن اختصاصی تلفن همراه را دارند و با استفاده از آن می توانند تمامی تماس های ورودی و خروجی مجموعه را مدیریت و کنترل نمایند.

استفاده از مرکز تلفن ابری تلینا دیگر چه مزایایی دارد؟

مرکز تلفن ابری تلینا امکانات نامحدودی در اختیار کاربران قرار می دهد که به وسیله آن می توانند به نیازهای سازمان جامه عمل بپوشانند. در ادامه به برخی از این امکانات اشاره می کنیم.

  • مانیتوریگ اپراتور ها
  • مانیتورینگ داخلی های
  • مانیتورینگ تماس های فعال
  • ایجاد و مدیریت داخلی
  • ایجاد و مدیریت ترانک
  • ایجاد و مدیریت صف
  • افزودن و ویرایش گروهی داخلی، ترانک و صف ها
  • قابلیت ورود و خروج اپراتور های در صف از طریق خط ویپ و سایت
  • بارگزاری فایل صوتی با اکثر فرمت های رایج
  • ایجاد لیست سیاه
  • ایجاد لیست سفید با قابلیت دسته بندی لیست ها
  • پشتیانی از کد های ویژه
  • پشتیبانی از ویس میل و مدیریت آن از طریق خط ویپ و سایت
  • گزارشات جامع کاربردی با قابلیت تکفکیکی بر اساس پارامتر های اساسی و مقایسه
  • دریافت گزارش بصورت فایل excel
  • بکاپ از فایل های صوتی متناسب با گزارش
  • ویرایشگر گرافیکی
  • سامانه تماس انبوه با قابلیت تعامل با داخلی ها و استفاده از تمام امکانات ویرایشگر

سوالی دارید؟ اینجا را کلیک کنید

علی هوشمند مقدم
دانشجوی فناوری اطلاعات هستم و نزدیک به ۹ ساله در اینترنت مشغول به فعالیت هستم. با سئو کار حرفه‌ای خودمو شروع کردم و چهار سال سردبیر بودم. با تغییرات سئو من هم به بازاریابی درون‌گرا علاقه‌مند شدم. در حال حاضر تمام تمرکزم بر روی یادگیری مباحث بازاریابی درون‌گراست.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.