مرکز تلفن ابری، سیستم تلفنی ایده آل برای کسب‌و‌کارها

مرکز تماس ابری

برقراری ارتباط با مشتریان موضوع مهمی است و می بایست در اولویت برنامه های مجموعه ها قرار گیرد. کاملا گویاست که این ارتباط تاثیر به سزایی در ایجاد تصویر مطلوب از شما و برند شما در ذهن مشتریان ایجاد می کند. بیش از 60 درصد از مشتریان، اولین ارتباط خود را با شرکت های ارائه دهنده خدمات و محصولات از طریق تماس تلفنی ایجاد می کنند. شاید بتوان گفت که اولین ارتباط، همه چیز است.

پس درست تصمیم بگیرید و بهترین گزینه را انتخاب نمایید. این موضوع حتی برای کسب و کارهای کوچک یا استارت آپ ها مهم تر است به دلیل اینکه این مجموعه ها هنوز در مرحله معرفی خود به دیگران و جذب مشتریان جدید هستند، لذا باید بهترین تاثیر را بر مشتریان بگذارند.
به منظور تاثیر گذاری هر چه بهتر بر مشتریان، سیستم های تلفنی با ساختار و امکانات جدید شکل گرفته و امروزه در دسترس هستند. از جمله این سیستم ها، مراکز تلفن ابری یا Hosted PBX است. این سیستم ها تمامی آنچه که شما از یک مرکز تلفن بخواهید را در ساختار فضای ابری و با استفاده از یک پنل اختصاصی در اختیار شما قرار می دهند.

دسترسی

صاحبان کسب و کار، برای رسیدگی به شرایط سازمان، در بسیاری از مواقع در دفتر حضور ندارند. اما این به این معنی نیست که عدم حضور آنها باعث قطع ارتباط با همکاران و مشتریان گردد. کاملا گویاست در صورتی که به هر علت، عدم حضور فیزیکی مدیران موجب قطعی ارتباط میان آنها و سایر افراد گردد، امکان بروز نارضایتی بسیار بالا می رود.
در مراکز تلفنی Hosted PBX یا مرکز تماس ابری امکان استفاده راه دور از طریق روش های مختلفی میسر است. استفاده از پنل تحت وب، اپلیکیشن و آی پی فون به مدیران سازمان ها کمک می کند تا در صورت عدم حضور در محل کار، از این طریق بتوانند پاسخگوی مخاطبینشان باشند. از جمله امکانات دیگری که می تواند به آن اشاره کرد قابلیت پاسخگویی خودکار، صف تماس، ویس میل و … برای ارتباط هر چه بهتر با مشتریان است.

کاهش هزینه ها

از دیگر مواردی که برای کسب و کارهای نوپا حائز اهمیت است، هزینه راه اندازی و نگهداری سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری سیستم های تلفنی است. راه اندازی Hosted PBX به دلیل نداشتن هزینه های سخت و افزاری، نرم افزاری و راه اندازی، می تواند هزینه های جاری مجموعه ها را به شدت کاهش دهد.

پایداری سیستم

در Hosted PBX به این دلیل که تمامی خدمات سیستمی بر روی سرور شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی می شود، وظیفه حفظ امنیت و پایداری نیز از سوی شرکت ارائه دهنده سرویس تامین می گردد. شرکت های ارائه دهنده خدمات مرکز تماس ابری یا Hosted PBX به دلیل دارا بودن نیروهای متخصص و تمرکز بر ارائه سرویس مطلوب، همواره می کوشند تا از بروز هر گونه مشکل احتمالی پیشگری نمایند و در صورت بروز هر گونه مشکل، در صدد جبران آن برآیند.

مقیاس پذیری

در اکثر مواقع تیم های استارت آپی با تعداد نفرات کمی، کار خود را آغاز می کنند و در ادامه با رشد کسب و کار، تعداد نفرات آنها و بالطبع نیاز های ارتباطی آنها نیز افزایش می یابد. مرکز تلفن Hosted PBX به دلیل مقیاس پذیری بالا، به مجموعه ها این امکان را می دهد تا با کم یا زیاد کردن تعداد داخلی ها و قابلیت ها، بی نیاز از دانش فنی و صرفا از طریق ساختار پنلی که در اختیار قرار می گیرد، تغییرات مورد نظر و دلخواه را انجام دهند.

قابلیت های متمایز

مرکز تماس ابری یا Hosted PBX به دلیل ادغام و ترکیب روش های مختلف ارتباط با مشتری، می تواند منجر به افزایش میزان بهره وری گردد. امکاناتی مانند گزارشات پیشرفته سیستمی، ضبط مکالمات، صف های تماس، رضایت سنجی اپراتور و … کاملا این سیستم ها را از تلفن های سنتی متمایز می کند.

علی هوشمند مقدم
دانشجوی فناوری اطلاعات هستم و نزدیک به ۹ ساله در اینترنت مشغول به فعالیت هستم. با سئو کار حرفه‌ای خودمو شروع کردم و چهار سال سردبیر بودم. با تغییرات سئو من هم به بازاریابی درون‌گرا علاقه‌مند شدم. در حال حاضر تمام تمرکزم بر روی یادگیری مباحث بازاریابی درون‌گراست.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.