خط تلفن و سیپ ترانک ارتباطات فرزانگان پارس (وینکس)

وینکس

درباره ارتباطات فرزانگان پارس

شرکت توسعه ارتباطات فرزانگان پارس (سهامی خاص) از شرکت‌های وابسته به بانک ایران‌زمین، در سال 1394 و با هدف ارائه خدمات تخصصی در زمینه علوم رایانه و شبکه‌های رایانه‌‌‌ای (بر مبنای تکنولوژی نوین انفورماتیک) تأسیس شد و مهر ماه 95، پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت نمود. حال، این شرکت در کنار 17 شرکت دیگر، تنها دارندگان مجوز FCP در سطح کشور بوده و طیف متنوعی از خدمات نظیر PSTN، ADSL، پهنای باند اختصاصی، مرکز داده، خدمات اتصال نقطه به نقطه و … را به مشتریان خود عرضه می‌نماید. مبنای فعالیت این شرکت، بکارگیری متخصصین مجرب به همراه تجهیزات مدرن و در نهایت، ارائه خدمات مناسب و مورد رضایت مشتری است. امید است با توجه به روند رو به رشد سطح کیفی تکنولوژی‌های نوین انفورماتیک در سطح کشور، این شرکت نیز توانمندی‌های خود را بکار گرفته و سهمی حداکثری در این رشد داشته باشد.

برخی از اهداف و استراتژی‌های کلیدی ارتباطات فرزانگان پارس عبارتند از:

  • توسعه و تجهیز زیرساخت شرکت جهت انجام تعهدات پروانه‌ای
  • تأمین زیرساخت‌های مناسب جهت پشتیبانی مشتریان و توسعه خدمات
  • تقویت ساختار منابع انسانی شرکت و اجرای برنامه تعالی سازمانی
  • گسترش چتر خدمات در مناطق شهری و مناطق پرظرفیت
  • اجرای پروژه زیرساخت‌ها و توسعه خدمات در مناطق آزاد کشور
  • توسعه شبکه تلفن در منطقه جنوب کشور
  • بکارگیری آخرین و به‌روزترین تکنولوژی‌های مخابراتی
  • توسعه سبد محصولات و خدمات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت ایجاد ارزش‌افزوده

با خطوط و سیپ ترانک فرزانگان می توانید

شرکت ارتباطات فرزانگان پارس، تلفن ثابت وینکس خود را در سراسر کشور ارائه می‌نماید. شما می‌توانید بسته به نیازها و موقعیت مکانی خود از راهکارهای ویژه خدمات تلفن وینکس برای مکالمه تلفنی بهره‌مند شوید. فرزانگان پارس با اختصاص شماره تلفن به مشتریان، این خدمات را به یکی از شیوه‌های زیر ارائه می‌نماید:

  • خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها: این خدمات که راهکار تلفن ویژه برج‌ها و مجتمع‌هاست، از طریق سیم مسی و بر روی گوشی‌های تلفن‌ معمول و رایج در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
  • خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها: این خدمات که راهکار تلفن ویژه برج‌ها و مجتمع‌هاست، از طریق سیم مسی و بر روی گوشی‌های تلفن‌ معمول و رایج در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
  • خدمات خانگی با استفاده از IP-Phone: راهکار تلفن ثابت با استفاده از IP-Phone برای مشترکین فعلی وینکس و بر بستر اینترنت، بر روی دستگاه IP-Phone ارائه می‌شود.
  • خدمات خانگی از طریق نصب دستگاه ATA در مسیر اینترنت: مشترکین وینکس می‌توانند با استفاده از یک دستگاه ATA و یک دستگاه تلفن معمولی از تمام ویژگی‌های خدمات نسل جدید تلفن وینکس بهره‌مند شوند.
  • خدمات خانگی با مودم IAD: برای مشترکین وینکس روش دیگری نیز برای استفاده از خدمات تلفن ثابت وجود دارد و آن استفاده از یک دستگاه IAD است که با نصب آن هم‌زمان می‌توان از خدمات تلفن ثابت و اینترنت برخوردار شد.
  • خدمات خانگی بر روی تلفن هوشمند: در این روش کاربران اینترنت پرسرعت وینکس می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن و با یک شماره اختصاصی بر روی تلفن هوشمند خود مکالمات تلفنی را بر بستر اینترنت وینکس و با ویژگی‌های منحصر به‌فرد انجام دهند.

سرشماره تلفن فرزانگان (وینکس)

فرزانگان با سرشماره 9311 در کشور تلفن ارائه می‌نماید.