سوالات متداول

پاسخ سوالات شما احتمالا در پایین موجود است، در غیر این صورت آن را با ما در میان بگذارید.
  1. ۱
    تلینا چیست؟

    ارائه دهنده خدمات تلفن ثابت همراه با خدمات ارزش افزوده مخابراتی در سراسر کشور

  2. ۲
    نیازمندی فنی دریافت سیپ ترانک چیست؟
    جهت واگذاری سیپ ترانک بایستی از طرف مشترک آی پی استاتیک معرفی گردد و مشترک فقط قادر به اتصال از همان آی پی خواهد بود.
  3. ۳
    جهت استفاده از سیپ ترانک نیاز به زیر ساخت خاصی وجود دارد؟

    در واگذاری ترانک های تلینا محدودیت استفاده از پروایدر اینترنت وجود ندارد ولی جهت افزایش کیفیت، استفاده از زیرساخت شرکت آسیاتک توصیه می گردد. البته جهت استفاده از یوزر ها بایستی از زیرساخت شرکت مذکور استفاده شود.

  4. ۴
    تفاوت تلینا با اپراتورهای دیگر چیست؟

    بزودی …

  5. ۵
    مدت زمان تحویل سرویس چقد است؟
    یکی از مهمترین مسائل دنیای کنونی سرعت سرویس دهی بر اساس نیاز مشتریان است. ما با درک این مهم سعی داریم سرویس های خریداری شده را پس تکمیل مراحل ثبت نام در کمتر از چند ساعت تحویل نماییم حتی در روزهای تعطیل!
  6. ۶
    هزینه مکالمه به چه صورت است؟
    هزینه مکالمات بصورت شارژ (Pre-paid) خواهد بود و از نظر هزینه در بالاترین قیمت ۱۰ % از مخابرات ارزانتر خواهد بود.
  7. ۷
    چطور می توانم از میزان اعتبارم مطلع شوم؟
    شما می توانید با استفاده از پرتال مشتریان اطلاعاتی شامل میزان اعتبار، تعداد کانال مجاز و … را به صورت آنلاین مشاهده نمایید.
  8. ۸
    برای خرید سرویس چگونه اقدام کنم؟
    در پرتال مشترکین ثبت نام کنید و سرویس مورد نظر را سفارش دهید. همکاران ما با شما تماس گرفته و ادامه روند را پیگیری می کنند.
  9. ۹
    چطور به تلینا اعتماد کنم؟
  10. ۱۰
    تلینا در چه استان هایی فعالیت می کند؟
  1. ۱
    آیا سرویس‌‌دهنده هزینه ثابت ماهانه (آبونمان) دریافت می‌کند؟

    هر اپراتور سیاست متفاوتی دارد که در صفحه مقایسه سرویس دهنده ها می توانید آنها را ببینید.

  2. ۲
    امکان افزایش تعداد مکالمه همزمان وجود دارد؟

    قابلیت ارتقا تعداد تماس‌های هم‌زمان با توجه به نیاز مشترک و با توجه به بستر ارایه سرویس به‌صورت نامحدود وجود دارد و در صورت فراهم بودن شرایط می‌توان تعداد تماس های هم زمان سازمان را به هر تعداد افزایش داد.

  3. ۳
    سیپ‌ ترانک چیست؟

    سیپ ترانک فناوری جایگزینی برای خطوط تلفن آنالوگ یا خطوط E1 سنتی است که با استفاده از آن می‌توان پنج، ده، بیست و یا به تعداد مورد نیاز تماس هم زمان بر روی یک شماره تلفن برقرار یا دریافت کرد. این تماس ها می توانند به دستگاه PBX سازمان‌ها متصل شوند تا سازمان بتواند تماس‌های داخلی، خارجی و حتی تماس‌های بین المللی خود را بر بستر اینترنت برقرار کند. اگر شما یک دستگاه PBX در داخل شرکت دارید، شاتل می‌تواند بر روی همین سیستم و بدون محدودیت در تعداد تماس همزمان، سرویس شاتل تاک سازمانی را به کمک فناوری یادشده به شما ارایه کند.

  4. ۴
    آیا قابلیت جابه‌جایی شماره در صورت تغییر مکان شرکت وجود دارد؟

    بله. با توجه به ارایه سرویس روی بسترهای متفاوت، قابلیت جابه‌جایی سرویس در سراسر استان و با سنجش شرایط، در مناطق جغرافیایی مختلف وجود دارد.

  5. ۵
    آیا می‌توان از سیپ ترانک در مرکز تماس های IP استفاده کرد؟

    بله، از این سرویس می‌توان هم در مرکز تماس‌های سخت افزاری مبتنی بر IP و هم در مرکز تماس‌های نرم افزاری تحت شبکه مانند استریسک ، ایزابل و .. استفاده کرد.

  6. ۶
    چه میزان پهنای باند برای استفاده از خطوط ویپ لازم است؟

    در پرمصرف ترین شکل به ازای هر مکالمه دو طرفه‌ ۱۰۰k پهنای باند لازم است و با زیاد شدن تماس‌های همزمان این مقدار افزایش می یابد.

  7. ۷
    امکان استفاده از تلفن‌های معمولی برای مکالمه وجود دارد؟

    بله. با استفاده از دستگاه ATA می‌‌توان Phone را به IP Phone تبدیل کرد. از طرفی شاید بهترین راه برای استفاده از تلفن‌‌های آنالوگ، VoIP Gateways باشد. VoIP Gateways، عملکرد ATA را دارد با این تفاوت که آن‌ها برای پشتیبانی از چند پورت طراحی و تولید شده‌اند.

  8. ۸
    تفاوت شماره کشوری و استانی چیست؟

    اپراتورها دو نوع سر شماره دارند: هشت رقمی که سرشماره استان را نیز به همراه دارند و سرشماره ۰۹۴ که سرشماره کشوری بوده و در صورت طی فرآیندهای لازم اداری، قابل انتقال به هر استانی بدون تغییر پیش شماره خواهد بود. این دو سر شماره در تعرفه مکالمه تفاوت های ریالی با یکدیگر دارند.

  9. ۹
    حریم خصوصی من در تلینا رعایت می شود؟
  10. ۱۰
    چطور میتوانم رضایت یا عدم رضایتم را از کیفیت سرویس تلینا اعلام کنم؟
    ما به مشترکین به عنوان سرمایه اصلی نگاه می کنیم. پس آماده شنیدن بازخورد شما در مورد سرویس های ارائه شده هستیم.
  1. ۱
    چگونه مشخصات کاربری خود را تغییر دهم؟
    پس از تایید مدارک توسط واحد فروش امکان تغییر مشخصات وجود ندارد و در صورت نیاز باید با واحد فروش تماس بگیرید.
  2. ۲
    چطور می توانم مالکیت خط را عوض کنم؟
  3. ۳
    آیا امکان لغو یا مرجوع سرویس ها وجود دارد؟
  4. ۴
    باشگاه مشتریان تلینا چیست و چه مزایایی دارد؟
    بزودی شما را شگفت زده خواهیم کرد!
  5. ۵
    چگونه می توان نماینده تلینا شد؟

    بزودی …

  6. ۶
    پشتیبانی سرویس های تلینا به چه صورت است؟
    از گزینه پشتیبانی در بالای سایت استفاده نمایید.