مرکز تلفن ابری (مرکز تماس)

چرا مرکز تلفن ابری؟

امروزه با بالا رفتن پایداری و سرعت اینترنت و رشد بیش از پیش این تکنولوژی و شبکه های اجتماعی همه چیز به صورت اینترنتی در آمده است. در همین راستا نیز تلفن های معمولی به تلفن های اینترنتی و سیستم های سانترال به مرکز تلفن VoIP تغییر کرده اند.

در میان تمام سرویس های مرکز تلفن ویپ بروزترین و ساده ترین سیستم که هم به لحاظ پشتیبانی مناسب باشد و هم به لحاظ کارکرد بتواند مطمئن عمل کند مرکز تلفن ویپ ابری است. در واقع مرکز تلفن ویپ ابری همان مرکز تلفن محلی است ولی شما دیگر نیاز به نصب و خرید سرور ندارید. به این معنی که سرور بر روی یک سرویس دهنده اینترنت میزبانی می شود و شما هزینه سرور و برق آن را نخواهید داشت. در عوض نیاز به یک اینترنت معمولی دارید که تماس ها را مدیریت کنید.

مرکز تلفن ابری یا مرکز تماس ابری به جای اینکه در محل شرکت شما نصب گردد به عنوان یک سرویس پایدار اینترنتی در اختیار شما قرار میگیرد. این فناوری در اروپا و آمریکا با نام Hosted PBX یا Cloud PBX نامیده میشود.

یکبار برای همیشه سیستم تلفنی خود را انتخاب کنید

تلینا با در اختیار داشتن سِرورهای ابری (Cloud)، خدمات میزبانی مراکز تماس را بر بستر اینترنت فراهم آورده است.

مرکز تلفن اینترنتی برپایه تکنولوژی ویپ VoIP خدماتی مانند: منو صوتی یا IVR ، تعریف خط داخلی، ضبط و گزارشگیری مکالمات، فکس، صندوق صوتی، کنفرانس تلفنی و … ارائه می نماید.

امنیت بالا

توسعه پذیری بالا

گزارشات کامل

تنظیم آسان

عدم نیاز به سخت افزار

پشتیبانی قوی

امکانات فراوان

قیمت مقرون به صرفه

عدم نگرانی قطعی برق

عدم نگرانی قطعی اینترنت