تلینا، اولین مرکز تلفن ابری در ایران

با استفاده از خدمات تلینا «بدون نیاز به تجهیزات و دفترکار، فقط با داشتن اینترنت و تنها در مدت 3 روز» صاحب خط تلفن ثابت و مرکز تلفن ابری شوید.

  • 7 روز استفاده رایگان
  • خط تلفن ثابت دائمی
  • بدون قطعی و با پایداری بالا
  • پشتیبانی 24 ساعته
مرکز تلفن و مرکز تماس بر بستر اینترنت

با تلینا هیچ تماسی را از دست نمی‌دهید

مرکز تلفن ابری تلینا به شما کمک می‌کند تا بتوانید بدون هیچ‌گونه محدودیت مکانی از هر کجای این کره خاکی پاسخ‌گوی تماس‌های‌تان باشید. زمانی که در دفتر کارتان حضور ندارید؛ فقط با داشتن اینترنت و نصب یک «تلفن نرم‌افزاری رایگان» روی لپ‌تاپ، تبلت یا تلفن همراه‌تان دیگر هیچ تماسی را از دست نمی‌دهید و همیشه در دسترس مشتریان‌‌تان خواهید بود.

  • تلفن نرم‌افزاری اختصاصی
  • بدون محدودیت جغرافیایی

کاهش هزینه مکالمه و حذف سخت‌افزارها

فرقی نمی‌کند در کدام شهر یا کشور هستید، با داشتن مرکز تلفن ابری تلینا می‌توانید یک «ارتباط بدون مرز» را تجربه کنید و با همکاران‌تان در هر نقطه جغرافیایی به‌‌طور رایگان صحبت کنید؛ علاوه‌بر این، تعرفه مکالمه در سرویس تلینا بسیار ارزان‌تر از خطوط تلفن مخابرات است. برخلاف سرویس‌های تلفنی دیگر، مرکز تلفن اینترنتی به‌هیچ سخت‌افزاری نیاز ندارد و با «با داشتن یک تلفن هوشمند و اینترنت» می‌توانید به تمام امکانات دسترسی داشته باشید. 

  • بیش از 90% کاهش هزینه
  • مکالمه رایگان 
خط تلفن اینترنتی تلینا

فعال‌سازی سریع

پس از تکمیل مدارک، حداکثر تا 48 ساعت بعد مرکز تلفن ابری شما فعال می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

بدون محدودیت تعداد خط

برخلاف خطوط آنالوگ، هر تعداد خط تلفن که بخواهید می‌توانید در کنار مرکز تلفن ابری دریافت کنید.

مالکیت دائمی خط

تلینا تمام خطوط تلفن ثابت اینترنتی را به اشخاص حقیقی و حقوقی با مالکیت دائمی ارائه می‌کند.

بدون وابستگی به مکان

مرکز تلفن ابری روی بستر اینترنت است؛ به‌همین دلیل به‌سادگی می‌توانید دفترکارتان را جابه‌جا کنید.

شماره 8 رقمی دو‌طرفه

با خرید مرکز تلفن ابری تلینا می‌توانید صاحب یک خط 8 رقمی دوطرفه با پیش‌شماره 9 شوید.

بدون نیاز به تجهیزات

یکی از مهم‌ترین مزایای مرکز تماس ابری, عدم نیاز به تجهیزات سخت‌افزاری و در نهایت کاهش هزینه‌ است.

شماره تلفن رند

شما می‌توانید از میان هزاران شماره تلفن ثابت اینترنتی، خط تلفن مورد علاقه‌‌تان را انتخاب کنید.

نرم‌افزار اختصاصی

برای ارتباط با مرکز تلفن ابری می‌توانید از انواع نرم‌افزارهای رایگان را استفاده کنید؛ تلینا نرم‌افزار اختصاصی نیز دارد.

چرا مرکز تلفن ابری تلینا؟

فعالیت تلینا از سال 1396 به‌عنوان اولین ارائه‌دهنده خدمات تلفن اینترنتی شروع شد. تمام تلاش ما این است تا بتوانید تجربه خوشایندی از یک فناوری نوین مخابراتی داشته باشید و اولین انتخاب، بهترین و آخرین انتخاب‌تان باشد.

«در این 8 سال توانستیم بیش از 12 هزار سرویس سازمانی، بیش از 6 هزار سرویس خانگی به و بیش از 55 نماینده فعال در تمام استان‌های کشور داشته باشیم. هزاران تجربه‌ای که در این سال‌ها به‌دست آورده‌ایم کمک می‌کند تا بتوانیم بهترین انتخاب و مشاور شما برای خرید مرکز تلفن ابری باشیم.»

12,000+

سرویس سازمانی

6,000+

سرویس خانگی

%99.99

پایداری

55+

نماینده فعال

8+

سابقه فعالیت

7/24

پشتیبانی

گزارشگیری مرکز تلفن ابری تلینا

مرکز تلفن ابری تلینا چه امکاناتی دارد؟

با خرید مرکز تلفن ابری می‌توانید به تمام امکانات یک سرویس تلفن هوشمند دسترسی داشته باشید. از طریق یک پنل تحت‌وب می‌توانید به امکاناتی مثل «تلفن گویا، گزارش تماس، صندوق صوتی، صف انتظار تماس، ارتباط با CRM، ضبط مکالمه و …» دسترسی داشته باشید و خودتان براساس نیازتان آن را شخصی‌سازی کنید.

  • تلفن گویا، صندوق صوتی، صف تماس و ضبط مکالمه
  • دسترسی از طریق پنل تحت‌وب
  • پیکربندی آسان

امنیت بالا

توسعه پذیری بالا

گزارشات کامل

تنظیم آسان

عدم نیاز به سخت افزار

پشتیبانی قوی

امکانات فراوان

قیمت مقرون به صرفه

عدم نگرانی قطعی برق

عدم نیاز قطعی اینترنت

پلن های مرکز تلفن ابری

پلن سبز

4.5 میلیون تومان سالیانه
  • 5 داخلی (Extension)
  • 2 صف انتظار (Queue)
  • 1 ترانک (Trunk)
  • پنل اختصاصی
  • مدیریت تماس های ورودی
  • مدیریت تماس های خروجی
  • اعلان صوتی
  • شکار خط
  • تلفن گویا
  • شنود مکالمات
  • دایورت داخلی
  • صندوق صوتی
  • کنفرانس تلفنی
  • نظرسنجی
  • تعریف ساعت کاری
  • لیست سیاه و سفید
  • مانیتورینگ زنده
  • موزیک انتظار دلخواه
  • شماره گیری سریع
  • ضبط مکالمات
  • گزارشات ریز مکالمات
  • گزارشات پیشرفته
  • گزارش خاص منظوره
  • مدیریت سطح دسترسی
  • ارتباط با CRM
  • اتصال به تلگرام
  • پشتیبانی تیکت
  • پشتیبانی تلفنی

پلن آبی

7.5 میلیون تومان سالیانه
  • 10 داخلی (Extension)
  • 3 صف انتظار (Queue)
  • 1 ترانک (Trunk)
  • پنل اختصاصی
  • مدیریت تماس های ورودی
  • مدیریت تماس های خروجی
  • اعلان صوتی
  • شکار خط
  • تلفن گویا
  • شنود مکالمات
  • دایورت داخلی
  • صندوق صوتی
  • کنفرانس تلفنی
  • نظرسنجی
  • تعریف ساعت کاری
  • لیست سیاه و سفید
  • مانیتورینگ زنده
  • موزیک انتظار دلخواه
  • شماره گیری سریع
  • ضبط مکالمات
  • گزارشات ریز مکالمات
  • گزارشات پیشرفته
  • گزارش خاص منظوره
  • مدیریت سطح دسترسی
  • ارتباط با CRM
  • اتصال به تلگرام
  • پشتیبانی تیکت
  • پشتیبانی تلفنی

پلن قرمز

10 میلیون تومان سالیانه
  • 20 داخلی (Extension)
  • 5 صف انتظار (Queue)
  • 1 ترانک (Trunk)
  • پنل اختصاصی
  • مدیریت تماس های ورودی
  • مدیریت تماس های خروجی
  • اعلان صوتی
  • شکار خط
  • تلفن گویا
  • شنود مکالمات
  • دایورت داخلی
  • صندوق صوتی
  • کنفرانس تلفنی
  • نظرسنجی
  • تعریف ساعت کاری
  • لیست سیاه و سفید
  • مانیتورینگ زنده
  • موزیک انتظار دلخواه
  • شماره گیری سریع
  • ضبط مکالمات
  • گزارشات ریز مکالمات
  • گزارشات پیشرفته
  • گزارش خاص منظوره
  • مدیریت سطح دسترسی
  • ارتباط با CRM
  • اتصال به تلگرام
  • پشتیبانی تیکت
  • پشتیبانی تلفنی

پلن بنفش

15 میلیون تومان سالیانه
  • 30 داخلی (Extension)
  • 10 صف انتظار (Queue)
  • 1 ترانک (Trunk)
  • پنل اختصاصی
  • مدیریت تماس های ورودی
  • مدیریت تماس های خروجی
  • اعلان صوتی
  • شکار خط
  • تلفن گویا
  • شنود مکالمات
  • دایورت داخلی
  • صندوق صوتی
  • کنفرانس تلفنی
  • نظرسنجی
  • تعریف ساعت کاری
  • لیست سیاه و سفید
  • مانیتورینگ زنده
  • موزیک انتظار دلخواه
  • شماره گیری سریع
  • ضبط مکالمات
  • گزارشات ریز مکالمات
  • گزارشات پیشرفته
  • گزارش خاص منظوره
  • مدیریت سطح دسترسی
  • ارتباط با CRM
  • اتصال به تلگرام
  • پشتیبانی تیکت
  • پشتیبانی تلفنی
  • فقط سیپ ترانک هایی که از طریق تلینا تهیه شوند امکان اتصال به مرکز تلفن را دارند.
  • اتصال به تلگرام برای همه پلن ها با پرداخت 2.500.000 تومان امکان پذیر است.
  • ارتباط با CRM برای همه پلن ها با پرداخت 3.000.000 تومان امکان پذیر است.
  • امکان اتصال ترانک اضافی به ازای هر ترانک 1.000.000 تومان امکان پذیر است.
  • مطابق با مستندات وب سرویس که متعاقبا ارسال می گردد.
  • به پرداخت نهایی 10% مالیات بر ارزش افزوده اضافه می شود.

تمایل دارید با امکانات مرکز تلفن ابری تلینا بیشتر آشنا شوید؟

درخواست مشاوره و خرید

جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خرید، فرم روبرو را تکمیل نمایید.

همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول شما

افراد حقیقی با آپلود تصویر شناسنامه، کارت ملی هوشمند و عکس پرسنلی خود در پنل تلینا می‌توانند اقدام به خرید کنند. لازم به ذکر است که آپلود مدارک فقط زمانی نیاز است که بخواهید در کنار خرید مرکز تلفن ابری، خط تلفن اینترنتی نیز بخرید.

از زمان شروع اشتراک خریداری شده مرکز تلفن ابری، پشتیبانی شما نیز شروع می‌شود. برای پشتیبانی نیاز به پرداخت هزینه جداگانه نیست و تمام پلن‌های مرکز تلفن ابری تلینا دارای پشتیبانی رایگان هستند.

بله یکی از مزایای مهم مرکز تماس ابری تلینا این است که می‌توانید بدون اینکه محدود به یک اینترنت خاص باشید از خدمات استفاده کنید.

به کمک تلینا می توانید تمامی اطلاعات مورد نیازتان از جمله قیمت‌ها، نحوه سرویس‌دهی، مزایا، معایب و… هر اپراتور را بررسی و مقایسه نموده و هوشمندانه خرید کنید.‌

در پرتال مشترکین ثبت نام کنید و سرویس مورد نظر را سفارش دهید. همکاران ما با شما تماس گرفته و ادامه روند را پیگیری می‌کنند.

مجموعه تلینا از سال 1396 تاکنون به هزاران کسب‌وکار مختلف خدمات داده است. بنابراین می‌تواند مشاور خوبی برای شما و انتخاب‌هایتان باشد. رضایتمندی و گسترش کسب‌وکار شما بزرگترین دستاورد ما خواهد بود.

مرکز تماس ابری تلینا امکاناتی مانند تلفن گویا، صندوق صوتی، صف تماس و ضبط مکالمه، دسترسی از طریق پنل تحت‌وب و پیکربندی آسان را دارد.

در صورتی که بخواهید از تلفن آنالوگ استفاده کنید باید به ازای هر گوشی تلفن یک مبدل بخرید. در صورت نیاز می‌توانید در این مورد با مشاوران تلینا صحبت کنید.

شما با ثبت‌نام در تلینا مشخصات خود از قبیل نام و نام خانوادگی، تلفن تماس و… را در اختیار تلینا قرار می‌دهید. در ادامه برای انجام تراکنش و ثبت سفارش نیاز به اضافه کردن مشخصات آدرس خود خواهید داشت. شما پس از ثبت‌نام در سایت به عنوان کاربر تلینا شناخته خواهید شد و تمام اطلاعات مذکور و اطلاعاتی مانند تراکنش‌ها، پرداخت‌ها و… نیز در اختیار تلینا خواهد بود ولی به هیچ عنوان خود را مجاز به انتقال این اطلاعات به‌غیر نمی‌دانیم.

هنگامی که ثبت نام تکمیل شود و شناسه شاهکار اخذ شود امکان لغو یا مرجوع وجود ندارد.

با مراجعه به سایت تلینا فرم مورد نظر را دانلود کرده سپس با تکمیل آن و ارسال مدارک شناسایی طرفین می‌توانید اقدام به انتقال مالکیت کنید.

بعد از تکمیل مدارک و پرداخت حق اشتراک حداکثر تا 3 روز کاری سرویس شما تحویل داده خواهد شد.

تلینا از سال 1396 تا به امروز توانسته است با قراردادن ده‌ها سرور در نقاط مختلف به تمام کشورخدمات ارائه کند.

برای اخذ نمایندگی و اطلاع از شرایط آن لطفا فرم تماس با ما را پر کنید یا با شماره 02191099000 تماس بگیرید.

گزارش گیری از تمامی تماس ها بصورت نموداری و عددی

اگر تجربه مدیریت مجموعه یا حتی سرپرستی چند کارمند را داشته باشید، قطعا می دانید که دربر داشتن اطلاعات و گزارشات دقیق از عملکرد کارکنان مجموعه چه قدر می‌ تواند شما را برای برنامه‌ ریزی در مجموعه ای که دارید یاری کند.

با استفاده از ابزارهای پیشرفته تجزیه و تحلیل و گزارش تماس نرم افزار مرکز تلفن ابری، به بینشی عمیق و حرفه ای در خصوص ارتباط و خدمات دهی به مشتری دسترسی پیدا کنید. تماس های از دست رفته را بازیابی کنید، عوامل خود را بهتر آموزش دهید و هزینه تبلیغات تلف شده با را از بین ببرید.

با انواع نمودار ها گزارشات را دریافت کنید، تنظیم کنید و سناریو تماس خود بهبود بخشید. می توانید گزارش ها را روزانه ، هفتگی یا ماهانه تهیه کنید و به راحتی مرکز تماس یا مرکز تلفن ابری خود را نظارت، کنترل و مدیریت کنید.

می توانید گزارش کار هر روز، هر ماه و یا سالانه را به مدیران اصلی ارائه دهید و درصد موفقیت عملکرد خود را محاسبه کنید. آنچه شما را از دیگر رقبا متمایز می کند دسترسی به سیلی از اطلاعات داده محور است که کنترل شما بر بازار را بیشتر از قبل می کند.

سافت فون

یکبار برای همیشه سیستم مرکز تلفن خود را انتخاب کنید

نرم افزار مدرن مدیریت مرکز تلفن ابری مجموعه ای از ویژگی ها را در اختیار شما قرار می دهد تا به مراکز تلفن و مراکز تماس شما کمک کند و در نتیجه عملکرد شرکت و سازمان شما بهبود یابد، کارایی افزایش پیدا کند و به مشتریان بهتر خدمات بدهید.

هر شرکتی در هر اندازه کوچک، متوسط یا بزرگ با گروهی از مشتریان روبروست. بنابراین می تواند از بهترین نرم افزار مرکز تماس بهره مند شود. تلینا فرآیندهای ارتباط با مشتری شما را ساده می کند و به شما کمک می کند تا خدمات پشتیبانی و فروش عالی به مشتری ارائه دهید.

مرکز تلفن مبتنی بر اینترنت تلینا صرف نظر از اندازه سازمان شما به تجارت شما کمک خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه تلینا چگونه می تواند به سازمان شما و مسائل خاص آن در ارتباطات تجاری کمک کند، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلینا با در اختیار داشتن سرورهای ابری (Cloud)، خدمات میزبانی مراکز تماس را بر بستر اینترنت فراهم آورده است. مرکز تلفن اینترنتی برپایه تکنولوژی ویپ VoIP خدماتی مانند: منو صوتی یا IVR، تعریف خط داخلی، ضبط و گزارشگیری مکالمات، صندوق صوتی، کنفرانس تلفنی و … ارائه می نماید.

پلن برنزی

3.800 تومان سالیانه
  • 10 داخلی رایگان
  • 1 خط تلفن
  • 2 صف انتظار
  • منشی گویا
  • لیست تماس ها
  • پنل کاربری فارسی
  • ضبط مکالمه
  • مانیتورینگ زنده تماس ها
  • صندوق صوتی
  • تعریف ساعت کاری
  • کنفرانس تلفنی
  • لیست سیاه و سفید
  • شنود زنده مکالمات
  • نظرسنجی
  • گزارشات پیشرفته
  • لیست آیتم