بلاگ

نرم افزار مدیریت تماس
بلاگ

نرم افزار مدیریت تماس چیست؟

مدیریت تماس شامل اداره و کنترل تلفن های ثابت در سازمان یا شرکت می باشد. این فرایند شامل ایجاد و مدیریت دفترچه تلفن، تنظیمات تلفن ، مدیریت تماس ها و همچنین تنظیم و نگهداری تلفن های ثابت است. برای مدیریت تلفن های ثابت، یک نرم افزار مدیریت تماس لازم است.

ادامه مطلب »
تلفن تجاری
بلاگ

تلفن تجاری چیست؟

تلفن تجاری، یک سیستم تلفنی است که در محیط کسب و کارها و سازمان‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان، همکاران و سایر ارگان‌ها استفاده می‌شود. این سیستم تلفنی شامل تلفن‌های داخلی و خارجی، مرکز تلفن، سیستم‌های پیام رسانی برای مکانیزه کردن تماس های تلفنی می شود. استفاده از تلفن تجاری

ادامه مطلب »
پرایوت نامبر
بلاگ

پرایوت نامبر یا شماره خصوصی چیست؟ + نحوه استفاده از آن

اگر با یک کاربر تماس گرفته شده و شماره تماس‌گیرنده بر روی گوشی نمایش داده نمی‌شود، احتمالاً این تماس از طرف نهادهای انتظامی یا دستگاه‌ها و وزارت‌خانه‌هاست، زیرا افراد عادی چنین شماره‌ای ندارند. به دلیل مصوبه مراجع امنیتی، شرکت مخابرات ایران اجازه دارد برای تعدادی از افراد، شماره‌هایی را در

ادامه مطلب »
تلفن تحت شبکه ویپ
بلاگ

گوشی تلفن تحت شبکه خوب را چگونه انتخاب کنیم؟

استفاده از مرکز تلفن تحت شبکه یا اصطلاحا VoIP نیازمند استفاده از کلاینت های استانداردهای خود دارد. برای مکالمه و برقراری تماس در مرکز تلفن ویپ باید از سه طریق اقدام کرد. تلفن نرم افزاری یا سافت فون (در مورد سافت فون بیشتر بدانید) مبدل یا FXS تلفن تحت شبکه

ادامه مطلب »
سافت فون ها یا تلفن های نرم افزاری
بلاگ

سافت فون یا تلفن نرم افزاری چیست؟

سافت فون (Softphone) یک برنامه نرم افزاری است که به کاربران امکان می دهد تا از طریق شبکه و اینترنت به صورت دیجیتال تماس صوتی و تصویری برقرار کنند. سافت فون ها به صورت تلفن های نرم افزاری عمل می کنند که به کامپیوتر، تبلت، گوشی هوشمند و دستگاه های

ادامه مطلب »
نرم افزار مدیریت فروش
بلاگ

نرم افزار مدیریت فروش برای بازاریابی موفق

زمان مهمترین عنصر برای تیم فروش است. استفاده از نرم افزار مدیریت فروش علاوه بر اینکه باعث صرفه جویی در زمان می شود برای تجمیع سرنخ ها و مشتری ها و همچنین تبدیل تماس سرد به مشتریان مشتاق مؤثر باشد. انتخاب یک نرم افزار مدیریت فروش CRM مناسب، می تواند

ادامه مطلب »
انواع خط تلفن ثابت در ایران
بلاگ

انواع خط تلفن ثابت در ایران

انواع خط تلفن ثابت در ایران به دو دسته کلی خطوط آنالوگ و خطوط دیجیتال تقسیم می شوند، که می توان گفت اکثر افراد با خطوط آنالوگ آشنایی دارند و در حدود دو قرن می باشد، که اکثر افراد جهان از این نوع خط در منزل یا محل کار خود

ادامه مطلب »
مزایای مرکز تماس
بلاگ

مزایای مرکز تماس چیست؟

مزایای مرکز تماس برای هر مجموعه که سیل عظیمی از تماس های ورودی و خروجی را دارند غیرقابل انکار است. یکی از بخش‌های مهم عملیاتی کسب و کار‌ها و سازمان‌ها می‌باشد و در حدود سه دهه است که برون سپاری تماس و خدمات مراکز تماس، به عنوان یک شیوه مدیریت

ادامه مطلب »
قابلیت های تلفن گویا
بلاگ

قابلیت های تلفن گویا چیست؟

تلفن گویا یا IVR از قابلیت های متفاوتی برخوردار است و به تماسی گفته می شود که توسط آن می توانید مشتریانی را که با مجموعه شما تماس می گیرند را بر اساس برنامه ریزی قبلی که انجام داده اید، بدون دخالت نیروی انسانی (حذف منشی متعارف شرکت ها) به

ادامه مطلب »
آسیاتل
آموزش

آموزش دایورت خط اینترنتی آسیاتک

اگر شما مالک خط تلفن آسیاتک هستید شاید به دلایلی از جمله عدم آماده بودن سرور، قطع اینترنت یا … نیاز به انتقال مکالمات بدون نیاز به اینترنت داشته باشید. برای این منظور همراه ما باشید. تعرفه انتقال خط و دایورت تلفن آسیاتک (سیپ ترانک آسیاتل) تعرفه انتقال خط تلفن

ادامه مطلب »
سانترال مجازی
بلاگ

سانترال مجازی چیست؟

سانترال مجازی یک سیستم مهم در جایگزین کردن دستگاه های سانترال است، این سیستم در جهت راحتی کارها همانند نیاز نداشتن به تجهیزات و هزینه های اضافی و همچنین عدم نیاز به وجود دفتر کار به صورت یک خط تلفنی اینترنتی عرضه می شود. تلفن یک وسیله مهم برای شرکت

ادامه مطلب »
مزایای تلفن گویا
بلاگ

مزایای تلفن گویا چیست؟

مزایای تلفن گویا به شما این امکان را می دهد تا مشتریان شما در زمان مناسب، به شخص مورد نظر خود دسترسی داشته باشند، همین امر باعث می شود تا روند پشتیبانی از مشتریان ساده تر، رضایت بخش تر و مفید تر باشد. به عبارتی دیگر تلفن گویا یک سیستم

ادامه مطلب »