حل مشکل سیپ ترانک آسیاتک در مرکز تلفن استریسک، ایزابل و سیموتل

حل مشکل سیپ ترانک

اخیرا شرکت آسیاتک (آسیاتل) تغییراتی در رویه سرویس دهی در تلفن ثابت خود داده است که بدلیل اطلاع رسانی ضعیف تعدادی از مشترکین دچار مشکل شدند.

ازین رو برآن شدیم تا مطلبی کوتاه در خصوص حل این مشکل ارسال کنیم.

برای حل مشکل سیپ ترانک آسیاتک در مرکز تلفن های استریسک، ایزابل، الستیکس و سیموتل کافیست پارامتر Qualify را در تنظیمات مرکز تلفن No قرار دهیم.

بدین ترتیب مشکل ریجستر بودن ترانک ها حل می شود ولی شما دیگر قادر نخواهید بود از وضعیت reachable بودن سیپ ترانک خود اطمینان حاصل نمایید.

در صورتیکه که موفق به حل نشدید با همکاران ما تماس بگیرید. خدمات ما به مشترکین تلینا رایگان است.

نیاز به مشاوره دارید؟

همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

مدیر سایت
تلینا مرجعی جهت معرفی و خرید سرویس‌های تلفنی نسل جدید می‌باشد. با کمک تلینا می‌توانید تمامی اطلاعات مورد نیازتان از جمله قیمت‌ها، نحوه سرویس‌دهی‌، مزایا، معایب و … هر اپراتور تلفن ثابت را بررسی و مقایسه نموده و هوشمندانه خرید کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    همین الان فرم زیر را پر کنید ...

    اگر تمایل دارید دموی نرم افزار را برایتان ارسال کنیم.